Samo u avgustu nemački auto gigant Folksvagen isporučio je preko 875.000 vozila uz porast potražnje na gotovo svim tržištima.
Po svemu sudeći snažna promocija elektrifikacije i modernih tehnologija donosi svoje prve plodove, a "Dieselgate", najveća afera u istoriji kompanije i šire, polako tone u zaborav. Posebno u Evropi gde je samo u avgustu zabeležen rast prodaje od čak 21% u odnosu na isti mesec prošle godine. Isporučeno je 327.700 vozila.
Evropa je tako ostala najvažnije Folksvagenovo tržište sa 3.155.400 prodatih vozila u ovoj godini. VW grupa je u prvih osam meseci prodala 7.302.500 vozila, što je povećanje od 7,5% u odnosu na godinu pre i korak bliže tituli najvećeg proizvođača u svetu.
Jedini pad VW ove godine beleži u Americi, i to 4,2%, ali uz napomenu kako i Ameri zaboravljaju na aferu. Naime, s dolaskom novih modela pad je u avgustu iznosio tek 0,2%, što i nije toliko bitno s obzirom na dvocifreni rast u Južnoj Americi.
Najveću korist kompaniji i dalje daje sam Folksvagen sa 4.137.900 prodatih primeraka ove godine, a sledi ga Audi sa 1.268.600 prodatih primeraka. Dalje idu Škoda s rastom od 11,4% i 844.200 prodatih primeraka te probuđeni Seat, koji je isporučio 383.900 automobila ili 21,9% više nego u istom razdoblju prošle godine.
Tokom avgusta Folksvagen je uspešno prodao 513.300 automobila, a pritom je u ruke novih kupaca otišlo i 153.900 "audija", 91.800 "škoda", 41.300 "seata" i 23.500 "poršea".