AKTUELNO

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić izjavio je danas da zajednički tag sa Crnom Gorom nije u potpunosti profunkcionisao 15. aprila, kako su najavili "Putevi Srbije", te da će, ukoliko se to ne desi ni do kraja maja, za "probijanje" rokova neko ko je nadležan za ovaj posao u Putevima morati da snosi odgovornost.

Prethodno su "Putevi Srbije" najavili da će 15. aprila biti uspostavljen zajednički tag sa Crnom Gorom, 15. maja sa Hrvatskom, a početkom juna i sa Grčkom.

- 'Putevi Srbije' su saopštili da je za sada taj zadatak polovično urađen. Iako je rok bio prošli septembar, oni su sebi dali novi rok – 15. april. Sada vozači iz Crne Gore mogu da koriste svoj tag u Srbiji, ali srpski tag ne funkcioniše u Crnoj Gori - rekao je Vesić za TV Prvu.

Zbog kašnjenja je, kaže, zatražio zvaničan izveštaj tog preduzeća.

- Sami su ponovo dali sebi novi rok, rekli su da će srpski tag da radi u Crnoj Gori do kraja maja. Sačekaću i taj kraj maja, pa će posle toga neko morati da podnese ostavku, jer ne radi svoj posao kako treba i daje rokove koji ne mogu da ispune. Osoba koja je u ime Puteva davala javna obećanja ako ne budu ispunjena moraće da podnese ostavku - jasan je ministar Vesić.

Preuzete obaveze, dodao je, moraju da se završvaju na vreme, jer vozači iz Srbije očekuju mogućnost korišćenja taga i u susednim zemljama. “Ja sam srpski ministar i mene interesuje da srpski vozači mogu da koriste srpski tag u drugim zemljama. A to se u Crnoj Gori još nije dogodilo. Drago mi je što će crnogorski vozači moći sa svojim tagom da prolaze srpske naplatne rampe jer će gužve biti manje. Ali za mene je ovaj posao završen tek kada srpski vozači sa našim tagom budu mogli da putuju kroz Crnu Goru”, rekao je ministar.

Vesić je dodao i da se radi na montiranju novih 80 elektro-punjača na auto-putevima.

- Završili smo tender, na 16 lokacija, na odmorištima koja se retko koriste, postavićemo u prvoj fazi 80 punjača, a maksimalno 320. Srbija će biti najopremljenija bzrim elektro-punjačima na auto-putevima i brzim saobraćajnicama - istakao je Vesić.

A budući da veliki broj kamiona koji koriste vodonik, zaobilazi Srbiju, jer nemaju mogućnost da se "napune" na putevima, Vesić je rekao da se priprema i ta mogućnost Srbiji, kako bi se dodatno podstakao tranzitni teretni saobraćaj.