Iz meseca u mesec sve manje ljudi čeka poštara i proverava poštansko sanduče u potrazi za računom za električnu energiju. Mnogi su prešli na elektronski račun i tako na svakom narednom računu imaju popust od 50 dinara. Na taj način ne samo što ostvaruju uštedu, već i zamenom papirnog elektronskim računom doprinose i očuvanju životne sredine.
U poslovanju „Elektroprivrede Srbije“ digitalizacija usluga za kupce jedan je od prioriteta na kojima se predano radi, građani su to prepoznali i ovih dana čak 720.000 kupaca koristi aplikaciju i portal „EPS Uvid u račun“. Račun je na aplikaciji odmah po formiranju i pre klasičnog slanja putem pošte.
Foto: Privatna arhiva
Građani preko aplikacije i portala mogu i da plate račun, a do 30. oktobra ove godine ostvare i popust od 30 dinara na narednom računu. Na taj način građani koji plate račun preko portala faktički ne plaćaju proviziju. Plaćanjem preko aplikacije ne može da se pogreši broj računa ili poziv na broj, tako da ne postoji ni rizik da će novac završiti na pogrešnom mestu. Bitno je i što se štedi vreme jer cela procedura traje samo nekoliko sekundi, nema odlaska u poštu ili banku, čekanja u redu i upisivanja podataka na uplatnicu.
Korišćenje portala i aplikacije je jednostavno, kao i proces registracije i prijave. Svim korisnicima na jednom mestu na raspolaganju su i veoma korisne informacije o potrošnji.
Foto: Privatna arhiva
Dodatne funkcije portala omogućavaju uvid u arhivu računa i uplata iz prethodne tri godine, kao i detaljan pregled potrošnje po zonama i tarifama. Osim računa i broja potrošenih kilovata, tu je i brz link do praktičnih saveta o tome kako efikasno koristiti električnu energiju.
Na svim platformama
Mobilna aplikacija „EPS Uvid u račun" dostupna je korisnicima na platformama iOS i Android i besplatno se može preuzeti na Google Play i App Store prodavnicama. Sav sadržaj je dostupan na ćirilici i latinici, kao i na engleskom jeziku.
Autor: Dalibor Stankov