Fashion Company, vodeća modna retail kompanija u jugoistočnoj Evropi, od svog osnivanja 1993. godine zauzima dinamičan pristup poslovanju, ulažući neprestano u razvoj poslovanja i širenje maloprodajne mreže.
Zahvaljujući tome, kompanija je danas otvorila vrata pet novih prodavnica u Galeriji Belgrade, čime se broj maloprodajnih objekata Fashion Company u ovom tržnom centru popeo na 11.
Mono-radnje Patrizia Pepe, Diesel, Tommy Hilfiger, Calvin Klein i Superdry pružiće kupcima vrhunski modni i vizuelni ugođaj, jednak onom u prodavnicama svetskih metropola poput Londona i Pariza.
Patrizia Pepe
Foto: Fashion Company/Promo
Čuveni italijanski modni brend Patrizia Pepe odabrao je Beograd kao ekskluzivnu lokaciju na kojoj je predstavio novi koncept uređenja prodavnica pod nazivom “Glam Rhapsody”.
Foto: Fashion Company/Promo
Enterijer savršeno oslikava prefinjeni duh brenda i pleni pažnju nenametljivim luksuzom. Prostorom dominiraju bele pločice i somot u zagasito ružičastoj boji, čineći kontrast taktilne topline i hladne beline. Vrhunski estetski doživljaj upotpunjuju dodiri zelenila i crni mrežasti elementi, dok se kao neočekivani detalj javlja staklena disko kugla u središtu radnje.
Foto: Fashion Company/Promo
Centralnu poziciju zauzima neonski logotip brenda “Fly”, koji doprinosi glam ugođaju i poziva na istraživanje nove, senzualne kolekcije Patrizia Pepe.
Foto: Fashion Company/Promo
Diesel
Foto: Fashion Company/Promo
Brend koji u protekle četiri decenije pomera granice smelim dizajnom i provokativnim kampanjama predstavio je nedavno novi koncept Diesel x Diesel, koji kupci mogu da pronađu u novootvorenoj prodavnici u prizemlju Galerije Belgrade.
Foto: Fashion Company/Promo
Eksperimentalan, dinamičan enterijer ostavlja snažan vizuelni utisak, dok kombinacija neočekivanih tekstura, delimično otvorene fasade i pastelno zelenih nijansi omogućava kupcima da urone u svet kultnog italijanskog brenda i uživaju u kolekciji koja postavlja temelje novog pravca Diesela.
Foto: Fashion Company/Promo
Tommy Hilfiger
Foto: Fashion Company/Promo
Prodavnica se prostire na 320 kvadratnih metara, a njen dizajn odražava globalni prodajni koncept Tommy Hilfiger, koji spaja nasleđe brenda sa čistom, modernom estetikom. Nameštaj je načinjen od nerđajućeg čelika i orahovog drveta u beloj boji, sa akcentima u prepoznatljivim nijansama brenda – crvenoj, plavoj i beloj. Grafiti u denim delu prodavnice unose duh street art scene u prostor, dajući mu savremenu, urbanu notu.
Foto: Fashion Company/Promo
Za potpuni šoping užitak, kupcima je dostupna sveža kafa u mini baru u produžetku kase, kao i šiveća mašina za personalizaciju kupljenih artikala.
Foto: Fashion Company/Promo
Calvin Klein
Foto: Fashion Company/Promo
Nova modna meka za ljubitelje minimalizma ispunjena je neutralnim tonovima crne i sive boje, koje joj daju dozu svedenosti i elegancije. Posebna pažnja posvećena je toplom osvetljenju kako bi se stavio akcenat na police ispunjene prolećnim modelima Calvin Klein odeće, obuće i aksesoara.
Foto: Fashion Company/Promo
Novina u asortimanu je sportswear kolekcija za žene i muškarce, prepoznatljiva po diskretnom logotipu i vrhunskim materijalima savršenim za sportske aktivnosti.
Foto: Fashion Company/Promo
Superdry
Foto: Fashion Company/Promo
Britanski modni brend Superdry predstavio je ponudu za proleće/leto 2021. na 200 kvadratnih metara prodajnog prostora. Široki asortiman proizvoda usmeren je ka kupcima koji imaju jedinstveni stil, cene kvalitet i obraćaju pažnju na detalje.
Foto: Fashion Company/Promo
Enterijerom prodavnice preovlađuju prirodni materijali i topli tonovi, uz crne, industrijske elemente koji prostoru daju dubinu i kontrast.
Foto: Fashion Company/Promo