AKTUELNO

Televizija Pink je tokom petka i subote bila najgledanija televizija u Srbiji, dok je u nedelju bila najgledanija komercijlna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.

Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa Srbije bila gledanija u totalu.... među ženskom publikom..... među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina....

Foto: TV Pink Printscreen

među gledaocima sa teritorije Beograda.... i među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, dok je od komercijalnih televizija bila gledanija među gledaocima starosti od 18 do 49 godina..... kao i među urbanom populacijom.

Foto: TV Pink Printscreen

Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:

Milionski auditorijum pratio je izbornu noć na našoj televiziji. Sa više od 1.300.000 gledalaca, emisija Izbori 2024: Izborna noć bila je druga najgledanija emisija u danu na svim televizijama

Foto: TV Pink Printscreen

Nacionalni dnevnik – 16 odsto televizijskog auditorijuma

Slede ga Jutarnji dnevnik... Nacionalni dnevnik u 10.... Nacionalni dnevnik u 13..... Popodnevni dnevnik

Jutarnje izdanje Beogradskih vesti – 20 odsto televizijskog auditorijuma

Večernje izdanje Beogradskih vesti – 15 odsto televizijskog auditorijuma

Novo jutro – 17 odsto televizijskog auditorijuma

Novo vikend jutro je sa blizu 1.000.000 gledalaca bilo 4. najgledanija emisija u danu na svim televizijama i ubedljivo najgledaniji jutarnji program u Srbiji

Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:

Pitanja novinara – 26 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 36 odsto ženskog auditorijuma

Foto: FOTO/JELENA SIMONOVIĆ/Pink.rs/Z. Veljković

Nominacije – 26 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 37 odsto ženskog auditorijuma

Izbacivanje – 17 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 21 odsto ženskog auditorijuma

Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:

Praktična žena – 15 odsto ženskog auditorijuma

Foto: Promo

Premijera – 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 18 odsto ženskog auditorijuma

Ekskluzivno – 17 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 19 odsto ženskog auditorijuma

Milionski auditorijum pratio je Zvezde Granda: Specijal

Foto: Foto/MUNJA

Autorska emisija Sanje Marinković Magazin In – 16 odsto ženskog auditorijuma

Najgledanije muzičko takmičenje Zvezde Granda pratilo je 21 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 27 odsto ženskog auditorijuma. Sa blizu 1.300.000 gledalaca, Zvezde Granda bile su ubedljivo najgledanija emisija u danu na svim televizijama

Najgledanija emisija o poznatima Premijera: Vikend specijal – više od 1.000.000 gledalaca

Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:

Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serija Oteta, Fatalna ljubav i Osveta

Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!