Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina
Foto: TV Pink Printscreen
među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda.....
Foto: TV Pink Printscreen
među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, i među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom.
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
Foto: TV Pink Printscreen
Elita 8: Žurka – 19 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 25 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Foto: Printscreen YouTube/RTV Pink
Praktična žena – 14 odsto ženskog auditorijuma
Premijera – 16 odsto ženskog auditorijuma
Ekskluzivno – 16 odsto ženskog auditorijuma
Praktična žena – 14 odsto ženskog auditorijuma
Foto: TV Pink Printscreen
Najgledaniju late night emisiju Ami G Show pratilo je 16 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 20 odsto ženskog auditorijuma. Sa blizu 1.000.000 gledalaca, Ami G Show je bio 5. najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera
Foto: TV Pink Printscreen
Slede ga Jutarnji dnevnik... Nacionalni dnevnik u 10.... Nacionalni dnevnik u 13..... Popodnevni dnevnik
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre
Foto: TV Pink Printscreen
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Dalibor Stankov