Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu.... među gledaocima starosti od 18 do 49 godina.... i među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom.... među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina.... među gledaocima sa teritorije Beograda..... kao i među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina.
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
Elita 8: Pitanja gledalaca – 20 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 25 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Ekskluzivno – 15 odsto ženskog auditorijuma
Emisija Paparazzo lov je sa 20 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 24 odsto ženskog auditorijuma zauzela 6. mesto na listi najgledanijih emisija u danu na svim televizijama
Milionski auditorijum pratio je Keeping up with JJ: Sezona 2
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera
Slede ga Jutarnji dnevnik... Nacionalni dnevnik u 10.... Nacionalni dnevnik u 13..... Popodnevni dnevnik
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Dubravka Bošković