Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Foto: TV Pink Printscreen
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među ženskom publikom, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina, kao i među urbanom populacijom.
Foto: TV Pink Printscreen
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
Elita 8: Žurka – 18 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 23 odsto ženskog auditorijuma
Foto: TV Pink Printscreen
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Najgledaniju late night emisiju Ami G Show pratilo je 15 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 19 odsto ženskog auditorijuma. Sa blizu 900.000 gledalaca, Ami G Show je bio 6. najgledanija emisija u danu na svim televizijama
Foto: E-Stock/Časlav Vukojičić, Pink.rs, Pixabay.com, privatna arhiva
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je i tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera
Foto: TV Pink Printscreen
Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik
Milionski auditorijum pratio je dokumentarni film Dosije Vojvodina.
Foto: TV Pink Printscreen/Centar za društvenu stabilnost
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Snežana Milovanov