Televizija Pink je tokom jučerašnjeg dana bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen.
Televizija Pink je od svih komercijalnih emitera bila gledanija u totalu, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, među gledaocima iz prestonice starosti od 18 do 49 godina i među urbanom populacijom, dok je i od Javnog servisa Srbije bila gledanija među ženskom publikom, kao i među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina.
Foto: TV Pink Printscreen
Verna Pinkova publika bila je uz najgledaniji rijaliti program:
Elita 8: Žurka – 18 odsto ženskog auditorijuma
Milionski auditorijum pratio je Pinkov zabavni program:
Praktična žena – 14 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 17 odsto ženskog auditorijuma
Foto: E-Stock/Stanislav Nedelja, E-Stock/Časlav Vukojičić, Pink.rs
Najgledanija late night emisija Ami G Show – 17 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu:
Nacionalni dnevnik je i tokom jučerašnjeg dana bio najgledanija informativna emisija svih komercijalnih emitera
Slede ga Jutarnji dnevnik, Nacionalni dnevnik u 10, Nacionalni dnevnik u 13, Popodnevni dnevnik
Foto: TV Pink
Novo jutro – 16 odsto televizijskog auditorijuma
Televizija Pink bila je dominantna kada je reč o serijskom programu:
Odlične rezultate gledanosti ostvarile su serije Oteta, Fatalna ljubav, Osveta i Tri sestre
Foto: TV Pink Printscreen
Hvala na ukazanom poverenju! Ostanite uz program vaše televizije Pink!
Autor: Marija Radić